neděle 7. dubna 2024

Sloup Nejsvětější Trojice - Olomouc

 

 Sloup Nejsvětější trojice

6 komentářů:

Jara D. řekl(a)...

Obrovská stavba, uprostřed města. Právem zařazená mezi památky UNESCO.

můj FOTO svět řekl(a)...

ano, velká nádhera, jen to neumím fotit. Město není moje kafe, tak mám problémy, jak "cvakat".......

Lan Wang-ťi Chan-kuang Ťün řekl(a)...

Olomouc mám rád

můj FOTO svět řekl(a)...

Ano, stará část je hezké město.

Jitka řekl(a)...

Sloup je nádherný.V Olomouci jsem nikdy nebyla,ale vím,že je to moc krásné město.Jinak města fotit také neumím,vždy mám problém dostat velkou stavbu do objektivu.Ale to třeba i kostely na vesnici,Měj se hezky

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, to jsem ráda, že nejsem sama s tím focením měst!!! člověk nemá kam ustoupit, aby se mu objekt "vešel" do foťáku ....