pátek 5. dubna 2024

Stromy v parku

 

bříza, muchovník, třešeň ptačí,  hrušeň, jírovec, jedle španělská, lípa

5 komentářů:

Jitka řekl(a)...

Magnolie jsou nádherné a hodně jich u domů kvete.Včera jsem byla nakupovat květiny v Bauhausu v Liberci a měli tam obrovský keř magnolie za 2999.Tak jsem trochu přemýšlela nad tím,že dcera bude mít za týden 50.Uvidíme.Hezký den

Jitka řekl(a)...

Krásně rozkvetlý park.Já se budu muset brzy podívat do parku k zámku u nás,abych nepropásla azalky a oleandry.

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, s ohledem na stále dost podmáčený terén jsem se rozhodla pro pochůzky v parcích a je na co se dívat ......

Jara D. řekl(a)...

Teď je čas, kdy se příroda probouzí, vše kvete a listí stromů je ještě mladé a světle zelené, jinde načervenalé. Je to krása. Moc hezké fotografie. Přeji krásné dny.

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, je to tak, ta svěžest rostlin a stromů je nádherná a povzbuzující, člověk má hned lepší náladu ....