středa 3. července 2024

Před oknem

 


holub, modřinka, kos, koňadra, konipas, zajíc, pěnkava

4 komentáře:

Jitka řekl(a)...

Nádherné.Mám to před okny podobné.Nedávno zavítal za dům i zajíc,snad našel cestu zpátky na louku.Pěnkavu jsem neviděla dlouho a teď se objevila na krmítku.Krmítko mám pořád plné.Nejvíce sýkorky,ale i dvě hrdličky,holub a včera tam byl i dlask.Hezký den

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, je vidět, že ptáčci jsou vděčná a zajímavá podívaná!! Obyčejnému člověku udělají tihle malí tvorové velkou radost ....

Jara D. řekl(a)...

Moc hezké fotografie. Také máme stále před okny veselo i když krmítko na léto dávám pryč, aby slupky ze semínek nepadaly sousedům pod námi do bytu, když mají otevřená okna.
Ptáci mají tam jen vodu na pití a stále jich tam dost přilétá. Hmyzu je teď dost, dozrály trávy, některé bobule, tak si krmení najdou v přírodě.

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, já taky v létě nekrmím, jen na zimu dám na okno krmítko. Mám před oknem břízu a všimla jsem si, že ptáčkům velmi chutnají březové jehnědy.