středa 28. srpna 2024

Farská zahrada - Jablunkov

 


4 komentáře:

Jitka řekl(a)...

Krásná zahrada a zajímavé sochy

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, škoda, že je malá, ale hlavně - uprostřed domové zástavby!!. Kam zamíříš objektiv, tam máš v pozadí nějakou stavbu.

Kaleidoskop podle Hanky řekl(a)...

V Jablunkově - nejvýchodnějším městě republiky jsme byli letos při pobytu v Horní Lomné. Odtud se dají podnikat výlety, tak jsme byli na Jablunkovských šancích, ale to už je v průsmyku v Mostech. Také v parku u sanatoria, mám to na blogu. Mě tam láká pobočka Muzea Těšínska - Trojmezí. Fotky se Ti povedly a asi nejlepší je Jan Pavel II.?

můj FOTO svět řekl(a)...

Chtěla jsem také do arboreta u sanatoria, ale, Bohužel, přišly nečekané potíže, takže ... snad někdy jindy. Ano, i já si myslím, že papež se povedl ....