úterý 6. srpna 2024

Kotulova roubenka - Havířov

 

8 komentářů:

VendyW řekl(a)...

Tyhle roubenky jsou kouzelné. Ať na Veselém Kopci, nebo v Rožnově či jiném skanzenu. Tady před Ústím nad Orlicí jsou dvě nádherné restaurované, bydlí se v nich a mají úžasné zahrádky kolem.

můj FOTO svět řekl(a)...

Ano, je to tak. Tyhle domečky, mají své kouzlo a mě přinášejí vzpomínky na dětství. Podobnou chaloupku měli babička s dědou na Slovensku, jako děcko jsem si tam připadala jako v pohádce.

Jitka řekl(a)...

Nádherná roubenka.Na jedno podobné místo se chystám
Měj se hezky

Kaleidoskop podle Hanky řekl(a)...

A kdy jsi tam byla? My jsme tam byli s přítelem koncem minulého týdne. 😀 Je to Kotulova dřevěnka Muzea Těšínska. Mám to tam ráda.

Jara D. řekl(a)...

Krásná roubenka. Tam je vždy co obdivovat a na některé věci si i pamatuji z dětství. Měj se moc hezky.

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, taky mám ještě jednu v plánu, ale ... člověk míní, Pán Bůh mění ....

můj FOTO svět řekl(a)...

dneska, původně byl v plánu kostel v Jablunkově, ale ..... přišly změny a jela jsem k roubence ....

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, ano, i mě to připomnělo dětství .... máselnice a puchýře na rukách!!!!