čtvrtek 1. srpna 2024

Mlynařík dlouhoocasý - Aegithalos caudatus


Letos musí mít mlynařík někde poblíž hnízdo, protože celé léto poletuje před oknem. Dnes se mi konečně podařilo udělat pár snímků!! Radost o to větší, že jich přiletělo několik (asi už i mladí) a tak se moc nebáli.

6 komentářů:

Jara D. řekl(a)...

Nádherné záběry. Mlynaříci běžně létají a žijí ve skupinkách. Často je slyším pipat u nás u Hráze, ale v hustém křoví, kde je jejich ráj, je těžké je zahlédnout natož vyfotit. V zimě však bývají častými hosty u nás na krmítku. Měj se hezky a přeji mnoho dalších super fotoúlovků.

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, já je taky vídávám často, ale tak jako letos ještě ne. A když ptáček každý den přistává 2m od okna a člověku se nedaří záběr, tak je smutný. Tentokrát se zadařilo ... jupíííííííííí

Jitka řekl(a)...

Ten se povedl.Mlynařík mi chodí na pitko a také si myslím,že měl hnnízdo na některém stromě u domu.Mám ho tu každý den.Mně se záběry nedaří.Musela bych si přinést stativ z auta.Tam ho mám kvůli motýlům.Jinak ostruha pořád bolí.Když někde více chodím i v noci ji hodně cítím.
Měj se hezky

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, já se stativem nechodím, každé deko je zátěž a hlavně, já fotím "při chůzi", někde stát a stavět stativ, to není pro mě ...

Kaleidoskop podle Hanky řekl(a)...

Už jsem toho mlynaříka viděla minule a moc se mi líbí. Určitě žiješ na méně frekventovaném místě a ne ve městě. Nejspíš jsem ho "v přírodě" ani neviděla. Tady u nás uvidím kosa, když jsou třešně, tak špačky a vrcholem je straka. Já už na ptáky ani nejdu pro foťák, vím, jak by to dopadlo. Tak si vyfotím strom atd. a taky dobrý. ☺ Přeji další úlovky!

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, bydlím ve městě, ale je fakt, že někdy člověk "potká" víc ptáků v městských parcích než ve volné přírodě ....