neděle 8. září 2024

CHKO Poodří

 

6 komentářů:

Jitka řekl(a)...

Skvělé fotky.Líbí se mi žába,jak vykukuje.U nás bylo vždy na rybníkách tolik kačen a najednou jsou rybníky bez.Hezkou neděli

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji,.... je to tak, i v Poodří to bylo už slabší, mnoho vodních ptáků už odletělo ......

Jara D. řekl(a)...

Moc hezké fotografie. U vody je to vždycky krásné. U nás jsou kačeny hlavně na Mandavě, kde voda trochu ještě protékala a mají tam plankton a na rybníku Cihelna, kam je lidé chodí krmit salátem, vločkami někdo i chlebem a rohlíky, což by neměli. Měj se hezky.

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, je to tak a s tím krmením máš pravdu - hlavně to pečivo ....

Anonymní řekl(a)...

Kaleidoskop podle Hanky :
Několikrát jsme tam byli a pokaždé jsem tam udělala spousty fotek, takže i tady, myslím, bude pokračování ☺. Moc pěkné.

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, ... ano, i já tam chodím docela pravidelně, takže často publikuji fotky z této oblasti ...