neděle 15. září 2024

Když naprší trochu víc ....


6 komentářů:

VendyW řekl(a)...

Jejdy! To máš doma tohleto? Já tedy mám na zahradě taky slušný jezírka a i potůček místo záhonu, ale takhle tedy ne....

můj FOTO svět řekl(a)...

naštěstí ne, šla jsem na výpomoc známým kolem zatopených zahrad, tak jsem něco vyfotila ...

Jara D. řekl(a)...

No hrůza!!! Toto jsme měli na zahradě v roce 2002 a v domě ve sklepě metr vody. Teď už zahradu nemáme, ale bohužel znovu prší. Snad to ty louky nad námi ještě poberou a do domu se to nedostane. Chudáci lidé v Jeseníkách. To je pohroma.

můj FOTO svět řekl(a)...

Máš pravdu, je to opět pohroma!! Na mnoha místech už začaly evakuace a to má ještě zase pršet! Tolik domů pod vodou - já bych se asi zbláznila ....

Jitka řekl(a)...

Nehezký pohled.U nás se hodně rozlila Jizera až včera odpoledne,upozorňoval na to městský rozhlas,že se očekává povodňová vlna z Jizerských hor.Rozvezlo se 500 pytlů písku na nejohroženější místa.Jak to dopadlo nevím,kousek od Jizery bydlí bratranec a býv.kolegyně z práce,ta pár metrů.

můj FOTO svět řekl(a)...

ano, někde je katastrofa, někde klid, já patřím mezi ty šťastné ....