čtvrtek 25. července 2024

Kostel sv. Bartoloměje - Kravaře


 Otevřené chrámy 2024

6 komentářů:

Kaleidoskop podle Hanky řekl(a)...

Otevřené chrámy je výborná akce a možnost navštívit - prohlédnout si i nafotit kostely, které jsou jinak zamčené a během bohoslužby se to nehodí. Díky za Kravaře, ze Slezska na blozích moc památek nevídáváme. 👍

můj FOTO svět řekl(a)...

Děkuji, já o této akci vím 4 roky a jsem nadšená!! V tomto případě jsem v kostele byla úplně sama - úžasný zážitek!!!!

Jitka řekl(a)...

Vlasti,to je nádherný kostel,hodně zajímavý.
Měj se hezky

Trvalka Dahlia řekl(a)...

V tomto kostele jsem párkrát byla,když jsem u kamarádky v Kravařích na návštěvě, jdeme tam. Jiřina z N.

můj FOTO svět řekl(a)...

a já tam byla prvně, až letos jsem se dozvěděla, že je otevřený ....

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, i mě se kostel moc líbil ...