pátek 30. srpna 2024

Slípka zelenonohá - Gallinula chloropus


Už jsem nečekala, že ještě potkám nějaká mláďata vodních ptáků, ale stalo se!! Střetnutí se slípkou zelenonohou bylo milým překvapením. Patrně se jednalo o druhou (asi i dost pozdní) snůšku, která nyní činila jen dvě mláďata. To by bylo jen dalším potvrzením, že letošní bouřky hnízdění vodních ptáků a jejich mláďatům moc nepřály. No, alespoň něco .....  

8 komentářů:

Jitka řekl(a)...

Vlasti,to jsou nádherné fotografie.Mládě je úžasné.Já to svoje zatím nepoznala,ale slípka to není,ale ani asi mládě lysky.Zatím nemám ten příspěvek připravený.Máš pravdu letos těch mláďat vodních ptáků moc nebylo.Měj se hezky

můj FOTO svět řekl(a)...

díky moc Jitko, .... no, pokud máš trochu větší detail, tak to možná někdo pozná ....

Jara D. řekl(a)...

Moc hezké fotografie. Také u nás je letos toho vodního ptactva poskrovnu a že tu máme těch rybníků docela dost, ale horké a suché počasí jim asi při hnízdění moc nepřálo. Přeji Ti krásné dny a ještě hodně takových super záběrů.

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, je to tak. Dnes jsem vyrazila docela brzo, abych zvládla to horko a vidím, že za chvíli budeme fotit podzimní barvy - na to se těším ....

Fukčárinka řekl(a)...

Moc hezké fotografie a máš pravdu nejen v tom, že je příšerné horko, ale i ten podzim se kvapem blíží. ☺

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, ... a doufám, že bude hezký!!! (někde jsem četla, že ještě i v září má být vedro!!! ach jo .... mě stačí slunko a 15-18 stupňů)

VendyW řekl(a)...

Krásné překvapení. Já takhle jednou otevřela vchodové dveře a koukám co to je vedle schodů, a ona na mě čučela lyska! Stála a čučela. Fotila jsem jí úplně zblízka a ona nic. Až za nějakých deset minut jí to přestalo bavit a vzala roha.

můj FOTO svět řekl(a)...

Tak to bylo super překvapení!! Než bych já našla a přinesla foťák, tak by lyska zmizela, i kdyby byla kulhavá!! Věděla komu se ukázat ....