sobota 31. srpna 2024

Labuť velká - Cygnus olor

 


Tuto labutí rodinku jsem fotila a prezentovala na blogu začátkem června (byla to patrně pozdní snůška), jen o pár metrů dál. Jak je vidět, mladí vyrostli a mají se čile k světu. Snad se už nic nepřihodí a zvládnou i zimu.

6 komentářů:

Jara D. řekl(a)...

Nádherné fotografie.

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji

VendyW řekl(a)...

Labutě můžu. Jen mi nesmí lézt do lodi a otravovat! :D

můj FOTO svět řekl(a)...

labutě jsou na lidi docela zvyklé, čekají na krmení, ve městech jsou schopny vlézt i do tašky, když nic nedostanou ... vědí, kde hledat .....

Jitka řekl(a)...

Krásná rodinka.Také jsem teď jednu ještě fotila,ale mládě jenom jedno

můj FOTO svět řekl(a)...

díky, ... jo, jo, už jsme o tom psaly - letos to bylo ubohé, tak alespoň něco ....