úterý 3. září 2024

Okrasná zahrada Vojenské nemocnice Olomouc

 

Toto má být obnovená barokní zahrada. To, že tu jsou vysazené nové stromy (asi okrasné jabloně) je vidět, nové pergoly a lavičky rovněž svědčí o jakési starostlivosti  - jen to baroko mi jaksi uniká. Zahrada koncem léta neposkytuje (dle mého názoru) radostný pohled - posekaný trávník, který má do zelené barvy daleko, kašna bez vody, dva květinové záhony už taky mají své nejlepší dny za sebou. Jen jabloně, hojně obsypané mini jablíčky, dávají tušit ptačí hody v podzimním a snad i zimním čase. Přes tu celkovou vyprahlost jsem si dokázala představit jarní krásu rozkvetlých jabloní. Takže - snad zase příště ....

2 komentáře:

Jitka řekl(a)...

Park u nemocnice je krásný a ty rezavé plochy místo zelené jsou všude.Uvědomila jsem si,že ty parčíku nějak mizí.Včera jsem koukala na plán,jak se bude rozšiřovat nemocnice u nás ve městě a zrovna si říkala,že už tam asi nezůstane žádná zeleň..Teď se po operaci pouští hned domů,tak si říkají,že by tam stejně neměl kdo chodit.

můj FOTO svět řekl(a)...

já mám parky ráda a jsem taky ráda, že se vůbec nějaké zakládají či udržují, ale to soustavné kosení je už přehnané ...