neděle 1. září 2024

Září 2024


 

8 komentářů:

Jara D. řekl(a)...

Krásný kalendář

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji

VendyW řekl(a)...

Moc hezký kalendář. Když jsem ještě měla blog na Blog.cz tak jsem každý měsíc dělala anketu o nej fotku, která se čtenářům líbila. Pak mi z ní dělala kalendář Majka, já neumím pracovat s vrstvama i když tady mám k Zoneru knihu.

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, já to dělám v GIMPu, zdaleka neumím všechny funkce, ale klást vrstvy jednu na druhou umím a to mi stačí ...

Jitka řekl(a)...

Nádherný kalendář.Měj hezký začátek měsíce září

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji

Kaleidoskop podle Hanky řekl(a)...

To je krásná práce, tohle jsem nikdy nezkoušela, já raději občas něco napíšu. 😃

můj FOTO svět řekl(a)...

děkuji, ... já mám zase s psaním problémy, tak se mu vyhýbám ....